Telemarketingcampagne voor Trombosestichting Nederland
Veel nieuwe leads en nieuwe donateurs
Bij Trombosestichting Nederland kunnen mensen die bloedverdunners gebruiken online een Antistollingspas aanvragen. Met de pas kun je overal ter wereld laten zien dat je bloedverdunners gebruikt en dat helpt om trombose te voorkomen. Socialcall, ons callcenter voor goede doelen, belt de aanvragers op. Dit is een succesvolle telemarketingcampagne, die veel nieuwe leads en nieuwe donateurs heeft opgeleverd.
Nabellen aanvragers Antistollingspas
In het telefoongesprek vragen onze ervaren fondsenwervers of de pas is aangekomen en zo begint het gesprek. En omdat we deze mensen toch aan de telefoon hebben, vragen we hun natuurlijk of ze structureel donateur willen worden van Trombosestichting Nederland.
Resultaat
15 tot 20% van de mensen die we opbellen besluiten tijdens het gesprek structureel donateur te worden van Trombosestichting Nederland.
Deze telemarketingcampagne is onderdeel van een multi-channel-campagne via Mindwize. Bekijk hier de volledige campagne.
Over Trombosestichting Nederland
Trombosestichting Nederland zet zich in voor een toekomst zonder tromboseleed. Door goede voorlichting verminderen zij de kans op trombose. Trombosestichting Nederland werkt aan betere medicijnen en betere behandeling van trombose door het financieren van onderzoek. Zo dragen zij bij aan een beter leven van mensen met trombose.
Ieder uur krijgen 11 mensen in Nederland trombose. Bijvoorbeeld in een arm, been, de onderbuik of de longen. Per dag overlijden maar liefst 40 mensen aan trombose. Dat moet stoppen! Meer onderzoek is nodig om het aantal trombosegevallen te verminderen en daar helpen wij Trombosestichting Nederland bij.
Meer informatie vind je op de website van Trombosestichting Nederland.
Whitepaper testen, optimaliseren en converteren met telemarketing
Zo verhoog jij de conversie van jouw telemarketingcampagnes
Al meer dan 15 jaar experimenteert ons callcenter Socialcall met manieren om donateurs te inspireren, te betrekken én ze meer te laten geven. De ene keer werken we de donor-journey uit, waarbij we een online leadgeneratie-campagne opvolgen en testen met telemarketing. De andere keer experimenteren we breder, met cross-selling.
In dit whitepaper gaan we in op twee campagnes die de campagnedoelstellingen overtroffen doordat we proposities hebben getest, keuzes hebben beperkt en betrokken gesprekken hebben gevoerd.
Onze diensten:
Interesse in een telemarketing- campagne?
Vul het formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op