Conversie
We bieden donateurs die een eerste – eenmalige – gift hebben gedaan een passend welkom. Welgemeend, in de ‘taal’ van de nieuwe donateur. Met de toon die past bij het imago van jouw organisatie.
Door actief te luisteren en interesse te tonen in het motief achter de donatie vergroten we betrokkenheid en leren de donateur kennen. Onze bellers herkennen en benoemen de overeenkomsten. Resultaat is dat een donateur zich na het gesprek sterker betrokken voelt bij je organisatie.
Een belangrijk onderdeel van een welkomstgesprek is het vergroten van de betrokkenheid door wat meer te vertellen over het werk van de organisatie. Natuurlijk wijzen onze bellers daarbij op het belang van structurele hulp. Het uiteindelijke doel van het welkomstgesprek is om donateurs op een regelmatige basis te laten geven.
Onze bellers zijn alert op signalen en informatie die van belang zijn voor het succes van een telemarketingcampagne. We helpen je graag om het maximale uit contactmomenten te halen en gegevens discreet en zorgvuldig vast te leggen in het dossier van je donateur.
Wil je de mogelijkheden bespreken voor de inzet van telemarketing voor jouw organisatie?
Neem dan contact met ons op
Ook interesse in conversie?
Vul het formulier in voor een gratis advies gesprek!