Socialcall

Meer dan een goed gesprek
Als goed doel ben je afhankelijk van donaties. Socialcall helpt goede doelen bij het versterken van de band met hun achterban en het genereren van meer inkomsten.

Goed contact met donateurs
Socialcall verbindt goede doelen organisaties op een prettige manier met hun donateurs.

We kiezen voor campagnes altijd de bellers die de taal van donateurs spreken. Een beller die zich verbonden voelt met de doelstelling en die een klik kan maken met de achterban is de beste ambassadeur. Een Socialcall-beller voert prettige gesprekken met donateurs die het hoogste rendement voor de organisatie opleveren.

Ambassadeurs voor het goede doel
De kwaliteit van een gesprek wordt voor een groot deel bepaald door de communicatieve en commerciële talenten van de beller. Voor een goed gespreksresultaat moeten bellers in staat zijn om (on)uitgesproken signalen op te pikken, deze correct te interpreteren en er vervolgens op een juiste manier op te reageren. Die complexiteit maakt het vak van beller tot een vak apart.

Op basis van onder meer leeftijd, persoonlijkheid en levenservaring matchen we de bellers die passen bij de organisatie en optimaal kunnen communiceren met de doelgroep. Zo zorgen we ervoor dat onze bellers de beste ambassadeurs zijn voor de organisatie.

Relaties en Resultaat
Of het nu gaat om service, advies of verkoop, we willen altijd meetbaar het beste resultaat uit onze gesprekken kunnen aantonen. Bellers van Socialcall zetten zich in elk gesprek in voor het best haalbare resultaat: bouwen aan een langdurige vaste relatie met je donateurs

Onze bellers

yvonne ben

Socialcall-bellers zijn gedreven en oprecht geïnteresseerd in wat organisaties willen bereiken. Een Socialcall-beller wordt geselecteerd op persoonlijkheid en empathisch vermogen. En op de motivatie om actief ‘iets goeds’ te willen doen voor de maatschappij.

De meerderheid van de bellers werkt inmiddels al vijf jaar of langer bij Socialcall. Dat is best bijzonder, want veel van onze bellers hebben een leeftijd bereikt waarop ze niet meer hoeven te werken. Dat bellers ervoor kiezen om dat wel te doen toont wel aan met hoeveel plezier en toewijding onze bellers hun werk doen.

Maak kennis met onze bellers

 

Maak kennis met ons team

Tim Bos Socialcall
Melanie van Heek
René ten Zeldam
Tim Bos
Manager Operations
E-mail: tim@socialcall.nl
Telefoon: 06-46158211
linkedin_button
Melanie van Heek
Trainer
E-mail: melanie@socialcall.nl
Telefoon: 023-5656666
linkedin_button
René ten Zeldam
Senior supervisor
E-mail: rene@socialcall.nl
Telefoon: 023-5656666
linkedin_button

 

Marieke-Sassen-Social-Call
wim-tegelaar-socialcall-square
Nisha Brouns
Marieke Sassen
Account manager
E-mail: marieke@mindwize.nl
Telefoon: 06-30091236
linkedin_button
Wim Tegelaar
Directeur
E-mail: wim@mindwize.nl
Telefoon: 06-54243986
linkedin_button
Nisha Brouns
Supervisor
E-mail: nisha@socialcall.nl
Telefoon: 023-5656666
linkedin_button
     
    

 

 

 

We gaan voor

Kwaliteit

 

Lees verder