Succesvolle telemarketing

Succesvolle telemarketing begint bij de beller Natuurlijk zijn er boeken vol geschreven over technieken die callcenter agents kunnen gebruiken om het meeste uit een telefoongesprek te halen. Natuurlijk zorgen belscripts ervoor dat een telefoongesprek volgens een voorbedachte manier verloopt. Maar bij Socialcall geloven we meer in de juiste mensen achter een gesprek. Het verhaal begrijpen…
Lees verder

Goed telemarketing bureau

Kiezen van een goed telemarketing bureau Telemarketing in fondsenwerving werkt. Dat laten we bij Socialcall iedere dag zien met het groeiende aantal donateurs en donaties voor onze relaties. Twijfel jij aan de inzet van telemarketing voor jouw organisatie? Vraag je je af waarom je juist voor dat ene telemarketing bureau zou moeten kiezen en niet…
Lees verder

Basis van een goed gesprek

Luisteren als basis van een goed gesprek Onze telemarketeers weten hoe belangrijk het is om te luisteren in een gesprek. Tijdens ons werk voor verschillende goede doelen komen we allerlei soorten gesprekspartners tegen. Mensen die graag over zichzelf praten, mensen die juist veel informatie van ons willen en mensen waarbij een geprek pas na enige…
Lees verder

Lichaamstaal tijdens het telefoneren

Lichaamstaal tijdens het telefoneren Non-verbale communicatie is van groot belang tijdens een gesprek. Maar tijdens een telefoongesprek kan degene aan de andere kant van de lijn je niet zien. Toch weten de bellers van Socialcall dat ze hun lichaamstaal ook bij het bellen voor jouw organisatie goed kunnen gebruiken. Ze weten namelijk dat hun stem…
Lees verder